Min Lördag!

Hej!
Ligger i sängen och är jätte trött! funderar dock på att gå upp så att jag somnar i tid ikväll...
Igår hade jag verkligen jätte roligt! Först var vi på fest hos Bina och sedan så gick vi ut! Alla gick till samma ställe den här gången! Fantastiskt! (Moon) Brukar alltid bli så att man splittras. Men itne igår! (Y) Träffade flera ute som jag kände vilket gjorde kvällen roligare!

Det kom fram en kille helt plötsligt när jag stog på dansgolvet och tittade på mig jag förstod inte riktigt vad som försegick men vi kom fram till att han skrivit skrivit till mig på nattstad, hehe.... Lite komiskt för när han skulle säga ngt till mig efter vi presenterats så böjde han sig neråt och slogg till mitt huvud! Hahaha lite roligt =P Andra gången han böjde sig ner för att förhoppningsvis få sagt det han skulle så dunkade han till mig på näsan vilket faktiskt kändes... hahahaha.... Det var roligt!
Jag hade tyvärr inte med mig min kamera för battterit var slut men dem andra hade! Lovar att slänga upp massor med bilder så fort jag fått dem! =)
Måste fortsätta vila nu för jag ska till Magda sedan! Ha en fortsatt fin dag!

Förresten! Det är andra advent idag!=)

Kram E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0