Tjooooooooooo!

Hemma i sänge och kollar på bilder jag fått sedan Lördagen då jag firade min födelsedag! Det blev inte ås många men men! Idag har jag pluggat, varit i stan en sväng med Magda och bara tagit det lugnt! Såg en film också förresten! "The black Dahlia" Har ni sett den? Om inte så är det en film jag rekomenderar! Inte fantastiskt bra men eftersom att den är baserad på sann berättelse så är den lite spicig!

        
         At my place with my B....

        
         Ser ut som att du öppnar en flaska med skumpa Adam! =P

         
         Singstar i Högsta höjd!!

         
          Alla hängde med i melodins svängar!

          
          Challe och jag på Moon!

         
          Vi på Moon... fattar inte hur vi lyckas asså..

         

         
         Tashi, Sofia, Magda samt Cosmo!

         
          Mattias... ? Höhö Tashi undrar vad som händer.. Hahaha....

          
          Navve och Saris!

         
          Utanför Moon, nästan på väg hem!


Fler bilder samt en video kanske kommer upp i morgon =D

Kramkram Jan Banan! E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0