Tripp på stan!

Tjo!
Kom just hem från en lång dag! Var i skolan i morse och efter det drog jag Nima och en annan kompis till Nima in till stan för att kika lite! Vi åt thai mat (Nima bjöd! Tack Nima !! =)=) )och efter det gick vi runt i affärer! Nima köpte sig en jacka och ett par byxor som faktiskt var riktigt fina!
Jag hittade bara en korsett som jag funderar på att köpa. Riktigt fin!

                                     

Är riktigt inne på att köpa den! Får dock v¨nta ett tag tills jag får lite mer cash inrullat! Hehe. Den var itne så dyr faktiskt! Jag tror den låg på 190 kr ungefär!
I kväll ska vi ut till ett ställe som heter Morfars och chilla samt spela lite kort med dem andra! Ska bli trevligt! Är tyvärr inte där så ofta även om det är ett mysigt ställe.
Nu är det duschen som gäller för Magda kommer strax och jag vill vara lite halvklar iaf! Hehe... Men ha det så fint ikväll!

Kram på er! E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

roar..

2008-12-06 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0