En lördag på Rhodos

Kom just från stranden och sitter o fikar med Irini på "Swedco", ett Svenskt fik där dem säljer olika Svenska små godsaker =) Det var fint på stranden även om stranden vi valde i dag inte var den bästa för alla ligger på varandra vilket är lite frustrerande, men lite brunare blev jag så jag är nöjd =D.
Åt en macka med Skinka och ost för en stund sedan.. Är sååå mätt...
Ska iväg och äta Kina mat lite senar med Pappa och Eva ute vid Faliraki, ska bli godis!! Mmmmm... Solen skiner i dag igen.. Man tar sådant för givet när det är Juli månad för regnet ska inte komma föränn slutet av Augusti först och kan säga att jag inte längtar till den grekiska vintern... Tur att jag slipper den nu när jag inte bor här längre! Puh! Nej, nu ska jag hem och ta ut hunden samt städa! Ha en underbar kväll, så uppdaterar jag lite senare igen!





                                                               Tudillu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0