Söndag på Rhodos

Och nu har jag varit här i nbågra dagar och jag har kommit in i det hela väldigt bra.. Börjar jobba lite löst i morgon så idag försökte jag njuta av min så kallade ¨sista lediga dag¨ för den här sommaren.. Stack iväg och badade idag på en strand som heter kallithea! Efter det stack jag och min kompis Irine för att äta var sinn macka och var sin pankaka... Jammi!
Vi stack till Faliraki, åt detta och sedan åkte vi till en beach club som heter Almura. Det var en känd Dj som spelade så vi ville åtminstonne höra 2-3 låtar innan vi drog vidare till nästa beach club som heter L´aplaz. Det är en ny beach club som tyvärr inte fick mer än 1 av 5 toasters (Y) hehe... 
 
Här är åter lite bilder! 

1a stoppet, äta macka och pannkaka!



2a stoppet, Almura beach bar



3e och sista stoppet L´aplaz beach bar.
Här är jag och Maria!





 Lite trångt var det allt på Laplaz och när vattenkriget drog igång vid 19 30 Drog jag mig hemmåt hehe... Nu ska jag iväg till stan för att träffa tjejerna och ta en drink!

                                       Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

du kommer bli son lite tjockis.. hahahah =*

2008-07-07 @ 19:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0