Whats up with the väder?

image67

Idag har det varit en härlig dag! Jag hade tyvärr inte tid att njuta av det underbara vädret för jag vaknade 11:15 och skulle åka tillbaka till Halmstad klockan 15:00, så det var bara att packa ner allt som skulle åka med i min resväska och åka in till stan med 13:00 bussen! ... Många siffror det blev...
  I vilket fall så sitter jag här nere i Halmstad nu och har kollat igenom B-uppsatsen. igen.. Är inte nöjd men det får bli som det blir!
Väntar på att Sara ska komma hem för vi ska göra paj och kolla film =) Hoppas på att få njuta av solen i morgon förmiddag och få lite färg!
Jag måste bara påpeka det att detta är inte normalt.. Det borde inte vara sådant här väder i juni månad.. Något är på tok... Global hätta är inte något possitivt... Även om det kan vara skönt med lite extra sol... Är väldigt nöjd med Sveriges insats när det kommer till att tänka på naturen, fast man kan faktiskt göra mer än vad man gör... Vad gör du för att hjälpa vår natur att slippa försvinna?
Movie time!
                                   Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0