Lite kändis gossip från Halmstad...



image9

Fick reda på att min kompis (vi kallar honom X) blev attackerad och biten i lördags av Fredrik Ljungbergs kompis på grund av att min kompis (vi kallar henne Y) tog en bild på vår kända fotbollsspelare. En bild där man knappt ser hur människan som sitter där borta ser ut...
Här är bilden som orsakade det hela och kom med i aftonbladet och Hallandsposten! Dessutom skrevs en hel sida om detta i Aftonbladet!

Allt började en "lugn" Lördag kväll då gänget var ute och hade kul. De bestämde sig för att gå till Gastons och spendera sin kväll där... Plötsligt får Y syn på Fredrik som satt i ett hörn med sina kompisar! Fram med kameran och klick! Så fick hon sin bild på ämnet.... Plötligt kommer en av hans kompisar fram och säger till henne att ta bort bilden, och hon frågar självklart om orsaken... Även X ifrågasatte detta och det hela slutade med att en av Fredriks kompisar skuttade fram och bet vår kära kompis X på näsan... Stackars X!!!
Detta är en liten samanfattnig av vad som hände i Lördags då jag var på Rhodos...
Varför ska jag alltid missa sånt!!

Förstår inte vad kändisar håller på med om jag ska vara ärlig, visst han vill vara ute och festa med sina kompisar i lugn och ro, Fine! Men hallå! Du är faktiskt känd, på allmän platts och bilden togs en bra bit ifrån! Ta det lugnt Ljungberg!
Puss på dig föresten!

Turdillu!



Kommentarer
Postat av: en på plats

Jag var på plats och hörde och följde det hela. Personen kom fram vänligt och frågade om "ni" kunde ta bort bilden. Herr X svarade med, Varför skulle jag ta bort den? Han fick svaret om han kunde visa lite respekt och ta bort den för Ljungberg inte ville vara med på foto. Han svarade med att det är en allmän plats och jag tar foto om jag vill med en kaxig attityd.
Okej att fotot blev dålig och liknande, men som sagt, hade inte varit speciellt svårt att visa lite respekt.

2008-05-22 @ 09:02:07
Postat av: Eleonora

Var inte själv på plats så jag vet inte exakt hur allt gick till. Tack för att du tyckte till "en på plats" =)

2008-05-24 @ 00:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0