Bilder 4.10.08

Kom hem från Magda för en stund sedan och nu har vi plockat lite här hemma, ska till Natasha och äta tacos strax! Ska bli gott! Tänkte slänga upp bilder sedan igår!




Natasha visar how to do it =p






Sofia kan inte bestämma sig =p


Natasha hotar med att sjunga en gång till... ubs...


Cool bild!


På väg till Gaston´s kör sofia med långa händer stilen.. hehe.. coolt va?


Inne på Gaston's, sjukt glada!




Va fasiken är det för fel på mina låppar? haha


Magda testar sin kamera på mig medans jag sover... hm...

Vad många bilder det blev... a,ja... Laddar upp två video senare idag som jag filmade igår! Vi hade väldigt trevligt igår faktiskt! Först var vi här hos mig och sjung karaoke, sedan drog vi till Gaston's och därmed till Moon. Där Navve, Adam och deras kompisar var. Trevligt litet gäng! =)
Nu ska jag till Tashi och äta tacos! Uppdaterar lite senare!

Kramar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0