Fredagen

Tjo!
Är hemma nu och har diskat! Natasha ligger brevid mig i sängen och båda väntar på att dem andra tåv hönorna ska komma över så att vi kan äta och fortsätta med vårt seriösa möte.
Jag var i stan färut för att göra klart några ärenden, sedan satt vi på espresso house en stund och tog oss varsinn chai latte mm... Under tiden började vi vårt möte och kom som vanligt inte fram till ngt... Därför ska vi fortsätta med diskutionen efter maten här hos mig. Det kommer gå hättsigt till men efter en stund över varsinn kopp te kommer vi återförenas åter igen! ... Ehum... ja.. Ta inte min monolog så seriöst nu =P
Nej nu måste jag dela upp tvätten så att jag får tvättat lite!


En höst bild =)

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0