Bilder

Vi var ute på Kåren i Onsdags och hade rätt kul. Fick några bilder av Magda i dag som vi tog under kvällen. :




Sofia, Maria, Jessica, Sara och jag!


Jag, Magda, sofia och Sara =)


Sofia, skrattar du eller vad gör du? =P


Efter tio kunde jag inte hitta min vinflaska! Idag fick jag den här bilden på Nima då han dricker ur min vinflaska!
B U S T E D kallar jag detta för =P


Sofia kör Tja-posen. Sara kör Vad händer-posen och jag kör Whatevah-posen.
Kan det bli bättre?=p

Solen verkar skina ute, får lite vårkänsla fast jag sitter inne. Jag ska granska resten av bilderna och se om det finns ngn mer jag kan ladda upp.

Kram

Kommentarer
Postat av: Natasha

vad fin sofia var på den första bilden!!

2008-09-13 @ 14:13:38
Postat av: Jag

Ja det tycker jag med! =)

2008-09-13 @ 14:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0