Helu!

Nu är jag äntligen hemma från flera timmars plugg... haha... Nä men satt på biblan i några timmar idag med Sofia och Magda för att plugga och det gick väl sådär... Satt mest och pratade om allt annat och själv fick jag väl pluggat max 5-6 sidor =/. Under tiden vi pluggade så Tog Sofia min mobil och verkade leta efter ngt intressant... Hon tog en rätt snygg bild som jag lägger upp pga att den är så fin =p.

Eller hur? =P

Jag vet dock inte vad som är intressant med utsikten hehe...


När Sofia gått till lektionen så kom Matija förbi och tog lite ovanliga bilder som bla den här =p:


En del av biblioteket.

Efter pluggandet på biblioteket gick jag en sväng till Maxi för att handIa lite mat. (Idag ska jag äta en omelett med banan och skinka förresten). Inne på Maxi hittade jag av ren tillfällighet den här boken! :

Dagens fråga lyder så här:

Var Caesar Grek? hehe... =P

Nej nu ska det bli omelett med skinka och banan!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Black Mamba

min bild e fett snygg.. konstnärlig! Caesar var inte grek... hade han varit det så hade "grekisk sallad" hetat "caesar sallad" - pap

2008-09-15 @ 22:26:48
Postat av: Jag

Smart sagt, men tror du att en så mäktig man skulle vilja döpa en sallad med sitt namn? =P hehe

2008-09-16 @ 12:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0