Hemma

Är hemma och gör vitlöksbröd åt mig sj nu, eller ja... jag la in ett vitlöksbröd i ugnen men råka bränna det så jag orkar inte göra nytt... Pillar lite med Juridiken nu och får lite ångest faktiskt... Har jag kankse tagit lite vatten över huvudet? Hoppas inte det för annars får jag prestationsångest vilket inte är det bästa just nu.
Här är bilder på det jag köpte idag! :


En koftaklänning eller vad man kan kalla det från Vila och ett par byxor från Gina Tricot.



Den koftliknande klänningen har ett hål bak vid ryggen and  Me Like!

Har dock planerat på att ha klänningen till ett par leggins och högklackat!
Ska plugga vidare nu i några minuter! Men ha en fin kväll så länge!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0