Tjo!

Hej på er!
Nu är jag hemma från både skolan, biblioteket och Maxi! Har ätit lite mat nu som Sara gjort åt mig. Jätte snällt!! Ska snart skutta in i duschen för att bli ren och fin, hehe.. Sedan ska jag göra mig iordning och rusa t stan för att åka till Göteborg! Vi ska dit för att se Håkan Hellström på Liseberg! Efter dte får vi se vad som händer! Antingen utgång i Göteborg eller här i Halmstad! You never know! Tänkte visa några fräcka skor som jag inskaffat på ett fint vis =) :


Inte så bra bild men i verkligheten är dem coooola =)

Hinner tyvärr inte lägg aupp fler bilder! Såg att klockan rusar fram och jag måste verkligen börja göra mig iordning! Men ni får ha en fint eftermiddag och kväll!

Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Maggie Curi

Damn va snygga shoes

2008-09-26 @ 20:24:18
URL: http://maggiiie.blogg.se/
Postat av: Erika

Sweet Darling, me like your shoes!!

Fan va fett nice vi hade det igår =) SÅ kul att se dig igen,

PUSS

2008-09-27 @ 10:55:39
URL: http://erikatche.blogg.se/
Postat av: jAYY

Var visst en bra bild.

2008-09-28 @ 17:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0