Back home!

Hej på er!
Kom precis hem och ska börja med maten! Vi hade vårt lilla seminarie idag och det gick jätte bra! Vi hade missuppfattat uppgiften lite men som tur var så löste vi det på en snyggt sätt så ingen märkte något alls!
Nu ska jag börja med maten och plocka undan lite här! Jag ska ävne försökta göra klart en hemtenta som jag ska lämna in i morgon hade jag tänkt.. Kul eler hur!?.. Not...
Aja.. Nu väntar potatis och kyckling!


                    
Ser så gott ut!                                                         
                                                                                        *Bild lånad från Google.


Kram E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

asså du får ju börja uppdatera mera

2009-02-03 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0