Det vita som ligger och jobbar sig

Godmorgon på er!
I morse, -det vill säga för en timme sedan ,så gjorde jag mig iordning och tog på mig för att gå till biblan. På vägen ut vid trappuppgången råkade jag titta ut genom fönstret och min ögon möttes av något vitt som låg på marken. Jag var säker på att det inte fanns där igår... Suck.... Visst de var kallt men va F*n! SNÖ!? Please! jag trodde att våren smög sig hit igen... Men men.. Welcome snö....
Det är kul när du kommer men det är roligare när du töar bort!



-Nu ska jag sätta igång med plugget här. Idag ska jag bli klar med en RET-tenta och en vanlig tenta. Så är det!

E.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fast hemtentor känns alltid lite tryggare än skrivtentor i skolan. Lite tryggt att ha boken haha.

2009-02-19 @ 12:32:58
URL: http://caroflina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0