Min Lugg!

Så Glad! Är faktiskt jätte nöjd över min lugg!.. Som ni även ser på mina bilder!  Hehe..           

                  

Det är roligt att sitta och pyssla med bilder! Men nu ska jag göra mig iordning för jag ska till Maxi och handla med tjejerna. Tro det eller ej så fick jag ett tele samtal i förrgår och jag hade fått pengar på mitt konto. Poängen är den att dem skulle jag egentligen inte ha uta dem skulle sättas in på ett annat konto. Dock fick jag behålla pengarna! Jag behövde verkligen dem så detta sitt perfekt!
Inte varje dag man får ett samtal av någon som säger att man fått pengar på sitt konto Haha... Jag och min tur! =D
Nåväl nu ska jag iväg, ha det fint så länge!

E.

Kommentarer
Postat av: jAYY

Palla lugg :s

2009-02-26 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0