Nighty Pighty

Tjoflop!
Sitter i min säng och känner hur ångesten ligger och spökar, perfekt! Har en underbar känsla nere i magen som är helt fantastisk! Helt oslagbart asså!
-Slut på gnällandet.

Idag har det skätt ett mirakel! Minns ni min cykel som stått i stan nu i ungefär ett halvår... Jag hade ju tappat bort nykeln så jag kunde inte låsa upp cykeln!.. Well.. Idag när ag ränsade lite papper och sådant skräp så blinkade det till... Jag skrek till Magda som var en bit ifrån -Magdaaaa!!! Nykeln till cykeeeln!!! Magda skrek hon med.. vet inte riktigt vem av oss som blev gladast men nykeln är i alla fall funnnen! Haha.. Måste hämta hem min lilla röda från stan i morgon! Yäy! Oh Happy day!

                          
Höhö.... And it was found! Amazing huh?

Nu ska jag fortsätta med mitt plugg här så blir det fler uppdateringar i morgon!

                          
             Goodnightypighty!

E.


Kommentarer
Postat av: Mag´s

Magic moment va d, går typ inte att beskriva i ord, tror man måste vart där för att fatta...........Deep

2009-02-09 @ 15:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0