Plugg

Urk.. Hatar denna RET-tentan vi fått. Den ska vara inlämnad i morgon och jag har lite kvar som jag sitter med nu! Usch säger jag bara. Jag har absolut haft bättre stunder och detta suger! A,ja slut på lipandet!

Snön töar bort nu och jag hoppas på att den underbara våren är tillbaka snart! Jag känner mig så blek så jag måste verkligen sola solarie snart igen... Förutom att man blir brunare så är det även skänt att slappna av lite under några minuter!
Vill bli så häääär brun!

                              

Förresten! Hittade en bild på min syster som jag tog för 6 3 år sedan tror jag på Rhodos flygplats!:'

                 
Söt va!!? =D

Hehe.. Nej nu måst ejag vidare till mitt plugg! Hoppas ni sover så gott!!

Kramar E.

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlig bild :)

2009-02-23 @ 10:38:54
URL: http://tiildah.webblogg.se/
Postat av: Leonora

Godmorgon :)

allt väl?

2009-02-23 @ 10:46:15
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0