Sunshines!

Waky waky!
Sitter och dricker lite jouice här vid mitt skrivbord och ska snart gå till skolan för att träffa Nima. Vi har seminarium idag och ska prata ihop oss lite innan vi börjar och printa ut vårt arbete!
Det verkar vara helt ok väder ute så idag åker skinnjackan på troooor jag! Får se.. Jag förstår itne det men jag blir alltid nervös när vi ska ha seminarium, gilla rinte alls att prata inför folk och tycker verkligen detta är så onödigt.
I vilket fall så ska jag in till stan sedan för att hämta min Cykeeeeeeel! Halliluja! This is fantastiskt! =D
Oj! Solen lyser lite då och då! Jäj!

Förresten...
Kan jag använda den här bilden till mitt CV?:

                         

Nu ska jag göra mig iordning! Så ni får ha en fin dag så återkomer jag lite senare med info om min cykel!... Om den finns kvar dvs...

E.

Kommentarer
Postat av: A.

JA, det kan du definitivt. Vad är det för jobb du tänker söka till?=) KOm som en överraskning - trodde du gillar o prata inför folk..;)aja hursomhelst, lycka till!

2009-02-09 @ 17:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0