Vitlöksbröd och snö

Hej!
Kom precis hem och har ätit en helt ok omelett och nu sitter jag framför tvn och väntar på vitlöksbrödet som är inslängt i ugnen. Ska bli så gott!!
Förresten! Jag satt på biblioteket innna och pluggade så jag har inte haft så mycke tid till bloggande tyvärr.. Min fredag har inte varit så rolig som ni märker. Ikväll ska det vara någon skräckis på tv så jag ska nog spändera min Fredag med att kolla på den i sällskap av mina små pannkakor med nutella osm jag ska göra! Jippi!
Nu verkar brödet vara klart!

Kram så länge!

E.

Kommentarer
Postat av: Mackan

Glöm inte att plugga på dina 50 tentor ;)

2009-02-20 @ 20:52:57
URL: http://mackansbullshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0