Min Onsdagskväll!

Tjo!
Sitter och kollar lite smått på Oprah samtidigt som jag längtar tills klockan blivit fem då jag ska få klippa mig idag! YÄY! Äntligen! Fattar inte varför jag alltid väntar i 3 månader innnan jag klipper mig... MEN! Idag blir det gjort! Som vanligt kördes det en Ellie edition.... Det bestämdes i sista minuten! Magda ringde och kollade om jag ville klippa mig med henne och självfallet så blev det så! Undra vart jag ska klippa mig? Haha...

Nog med det, igår var vi på B&B som hm.. hur ska man säga det... inte är mit favvo ställe... Jag var där med Nima och några av han vänner... Trevligt revligt. Stannade inte så länge och it wasn't worth it...
Anyways...

            
            Nima och jag 

            
             Haha... Vad håller vi på med...?
          
             
            Love 2 pose

Gotta go!

E.

Kommentarer
Postat av: louise

Fin blogg! gillar bakgrunden (: . Bloggat länge?

2009-01-08 @ 17:38:58
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/
Postat av: louise

jag med, sen mars förra året (; .

2009-01-08 @ 21:21:31
URL: http://louisetroedsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0