Plugg och Thai!

Tjo!
Hemma från bibblan nu! Smaskar lite till på mitt godis som ligger i en skål! (Inte länge till moahahaha) Usch vad gott! Som jag skrev innan jag gick så har jag varit på biblan och pluggat med min grupp! VId lunch så gick vi till ett ställe som jag inte varit på än och åt Thai mat idag IGEN! Ack så gott det är!!

                

Efter lunchen gick vi tillbaka till bibblan och pluggade lite till... Eller ja... Filosoferade! Jaag tycker tt det är riktigt roligt att filosofera och analysera folk beteende! (Det är ju det min utbildning går ut på!) 
När viv äl va klara så drog jag och Nima till hemköp... När vi väl var klara där bestämde vi oss för att även gå till Maxi... Haha.. Så vi tog oss en liten promenix!
Det är Smallwille på tv så jag ska shilla en liten stund och ta mig en dusch sedan!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0