Lördag

Tjo!
Zup?

Har precis ätit middag och ska snart lägga mig!
Jag har varit igång hela dagen. Jag har bland annat cyklat en bra runda
bort till Gallberget och sedan mot stranden. Det har varit en helt underbar dag
idag! Så jag passade på att cykla efteratt ha varit hos Nima. Jag langar upp bilder
och stuff i morgon då jag är mer utvilad än vad jag är just nu, för tro mig jag är
otroligt trött just nu och jag ser bara sängen framför mig... Sorry.
Ni ska väl ut idag förresten!? Isf hoppas jag att ni får en riktigt lyckad kväll/Natt
så får ni sova så gott när ni väl lägger er!
Här kommer en enda bild så att ni får se hur fin utsickten är från
Gallberget.





Många kramar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0