Min Torsdag

Hej på er!

Vaknade för flera timmar sedan men är så seg med att uppdatera nu för tiden...
I do not know why! I går hade jag i alla fall en anledning. Vi skulle nämligen fira
Magda igår kväll! Hon fyller år på Lördag men eftersom Madam inte är här då
så lagade vi middag åt henne igår och gick till Morfars en snabbis. Vi hade
jätte trevligt och maten var jätte god! Vi har det som en liten tradition att laga
mat åt varandra och därmed gå ut för att fira oss! Det är lika kul varje
gång! BTW! Det var bara jag som inte fick ngn middag i år!
(måste jag faktiskt skriva...) haha... Nåväl.
Jag ska snart iväg och möta upp Tashi och Maja för vi ska träffa barnen f
rån Röda korset och umgås! Det var länge sedan vi träffade dem faktiskt!
Nåväl, måste göra mig klar nu så att jag inte kommer för sent.
Ni får ha en fin dag, så återkommer jag lite senare!

Kraaaam på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0