Godmorgon!

Hej!!
Nu har jag vaknat och äter lite frukost. Drömde helt cpt inatt om att jag hade möss i skåpet och att mamma var här och va tvungen att hjälpa mig... Innan hon gick sa hon att jag hade haft 12 möss i skåpet... Dess utom drömde jag om att jag ahde mjölk hemma vilket jag faktiskt glömde köpa i går då jag handlade. När jag gick upp för an kvart sedan så skulle jag göra cornflakes med mjölk så jag hälde upp cornflaksen men va självklart tvungen att slänga i lite hallonkräm ist...



Kanske inte den godaste frukosten men den duger för idag. Nu måste jag göra mig iådning för jag ska iväg för att träffa nollorna snart! 2 dagar kvar.. Puh..
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0