Sverige och bilar på Rhodos! (Känns som att titeln skär sig lite.. hehe)

Hej Svej Leverpastej!... Eller ngt..
Om 2 veckor ungefär åker jag härifrån! Åker hem till Sverige efter ungefär 8 veckors (semester) här på Rhodos... Nu till hösten kommer jag fortsätta med min utbildning och börjar med ngt som heter Jöken. Det är den juridiska delen av min utbildning... Kanske inte något jag ser fram emot, men det finns annat jag längtar till! Jag har saknat alla mina nära och kära i Sverige..
Jag ser fram emot en ruggigt mysig höst (va lite fenulig där) hehe... med lite mys framför en film/serie, en kopp té med speciella och nära människor...

Dem här dagarna har jag åkt runt med Smarten och tycker faktiskt att den når upp till sitt namn ... oftast! Kolla bara här på den här parkeringen jag gjorde häromdagen! Hade jag haft en större bil hade jag fått leta minst en halvtimme till...


Perfa!!

Har kört flera bilar sedan jag tog mitt körkort och har förstått att här på Rhodos så är antingen en Jeep eller en Smart det bästa man kan åka runt i. Anledningen? Jo ni har sett hur jag parekerar Jeepen... Den kan man til och med köra upp på trottoaren ju och parkera (har testat) och smarten får plats överallt!
Superkalifradjilistikespialedosas!

Förresten kolla in vad jag körde bakom i förrgår :

Må det va en Jeep som knockat dig? hehe... Ser så ut...

Usch va elak jag är... hehe menar inget ont!
Nu ska jag iväg och jobba lite! Uppdaterar lite senare!

                                                          Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0