Mina sista sommar dagar på Rhodos...

Har just kommit hem från en lång dag... Var på stranden först och efter det hade jag en liten sånglektion som varade i 50 minuter. Är lite slut efter den här dagen. Jag och en kompis gick från stan hem till mig. Dem här dagarna har det faktiskt hänt en del här hos lilla mig. Vi sov ju på slottet i Gamla stan bland annat! Måste bara berätta att Alex och en annan kompis satt utanför slottet förra veckan och båda påstår att dem hörde spökhästarna rida utanför slottet... Alex säger att dte lät som att det var en massa hästar som kom långt ifrån. Detta hände direkt efter att kyrk klockan slaggit 00:00.. Jag vet inte om detta är sant, då vi sov vid slottet hörde vi dock inget... Men men .... You never know! Här är några bilder av veckans fasoner:

Vi har sovit på slottet:










Träffat en söt katt:


Shtekt på stranden:


Dödat en chokladkaka =D


Funderat på vad det här är för ngt...:


Fashinerats av hur människro vågar:




Och så har jag tagit lite roliga bilder:


Om jag hade kunnat så hade jag laddat up så många bilder som möjligt men det går ju tyvärr inte.. Nu ska jag åka till stan och hämta min syster och sedan ska jag träffa Irini nere på stan och kanske ta en promenix...
Ha en fin kväll!

                                                 Tudillu!









Kommentarer
Postat av: Ilona

Du verkar haft en skön underbar semester, inte dåligt det=))

2008-08-14 @ 22:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0