Goooodmorning!

Hej mina godingar! Zup?
Sitter mede en filt i knät och värmen på högsta nivå.. Det är kallt här där jag sitter! Ska snart börja göra mig iordning för vi ska till läkaren med Palle och sedan ska mormor och jag åka in till staden för att tralla runt lite och kanske ta en fika! Jag vill köpa ett par ursnygga skor jag hittade men ångrat att jag inte köpt plus ett par jeans hälst slitna! Behlöver ju en party kjol med till nyår! Är inte helt nöjd med den jag har nu ... I vilket fall så får ni ha en dunder fin dag så skuttar jag in senare idag då jag kommit hem och etablerat mig!

Kramar E.

Kommentarer
Postat av: Vi som ar i Thailand

Hej! Hur ar det med dig? Har du haft en bra jul? Kramar fran Emelie och Sofia

2008-12-29 @ 16:42:48
URL: http://sofiaochemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0