Julafton!

Hej och God Jul på er!
Är ni pigga och glada nu inför denna dag?
I dag vaknade jag av att radion i köket stog på och min favorit julsång "Oh Holy Night" spelades, mysigaste sättet att vakna på en julaftonsmorgon måste jag säga! Dock somnade jag om för att jag inte mår så bra...
Vid tolv fick jag ett litet besök av Viktor som är en liten krabat på 2 år som kom och hälsade på för att önska oss God Jul! =) Jag somnade om en timme och nu är jag vaken för gott! (Jag hann innan Kalle börjar i alla fall) Hehe.. 
Har ni varit snälla iår? Tänkt epå att Tomten kommer ju idag! Eller har han redan varit hos er? Det ligger ett apket till mig på bordet som jag ska öppna efter jag duschat och bastat! Jag undrar vad det kan vara!? Spännande!

Det ligger ingen snö ute ju! Hoppas det komme rlite i alla fall innan Tomten kommer på besök!

 
          
Riktig Julstämning!

Nu är det Bastu och Dusch som väntar! Därmed Kalle, slägt och God mat förljt av Julklappar!! YEY!

God Jul på Er!!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0