=/

Blev ingen utdelning av flyers idag tyvärr så jag sitter kvar hemma och degar framför datorn! Ska hem till Kiki och Katerina snart och umgås lite med tjejgänget igen =) kanske blir lite rödvin eller så =) På tal om vin! När det gäller viner så är jag en rödvinsmänniska! .. Om man nu kan säga så =P hehe... Jag vet att man ska dricka vitt vin till fick och rött till kött, men jag dricker lite hur som helst! =D Härromdagen träffade jag gamla klasskamrater samt kompisar från skolan och fikade på "koukos" som det heter. Vi åt Mezedakia (små rätter) och drack lite rövin, jag brukar inte dricka men ett glas rövin smuttar jag på! Vi hade en trevlig kväll och pratade om vind och vatten, vilket vi nästan alltid brukar göra när vi ses.
Som vanligt tog vi en massa bilder =)



Nä ska göra mig i odning nu och dra mig mot stan!

                                                                              Tudillu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0