Lite Rhodos info =)

Kom hem for en stund sedan och gick ut med hunden... Det ar sa varmt och fuktigt ute!! Oh Lord...
Ater cornflakes nu for det ar for varmt att ata vanlig varm mat!
Som jag skrev i gar sa fikade jag med en kompis i stan, kompisen fick komma och hamta mig for att familjebilarna var upptagna. Inne i stan parkerade manniskan pa ett elgreko vis...  (forden ar min kompis bil)
Namligen sahar:



Naval.. Inne pa kafet spelade vi backgamon (sjalvklart sa vann jag bada gangerna.. hehe...). Darmed at vi vitloksbrod och efter det, pankaka med Nutella!!! MMMMMM
Kolla in den har smarrisen! :



 Vid 00:00 drog vi (14 kompisar) till en annan tjekompis farfars club som hade opening och drack nagra drinkar och champagne som agaren bjod oss pa vid 02:30 da vi var 8 pers kvar...







Vid tre tiden ungefar drog vi vidare till clb Soho dar det som vanligt var fullsmockat med folk sa man inte kunde dansa...

Nej nu ska jag ta mig en dusch!

                                                    Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0