Nattagrubbel...

Ligger i sängen är jätte trött..
Eva (min lillasyster) kom hit för en vecka sedan och har sedan dess bott i min lilla etta med mig.. Det har faktiskt gått bra, även om det varit lite trångt så har det absolut funkat.. =) Idag åkte hon till Hindås för att hälsa på min mormor och Palle! De har ingen aning om att hon kommer vara där vid 08:00 på morgonen och kommer antagligen bli helt paffa =D. Jag vågade faktiskt skicka iväg henne själv på den här resan, fasten hon är femton år, bor i vanliga fall bor i Grekland och inte känner till det Svenska systemet så bra. Nu i efterhand kan jag känna lite oro.... Men du klarar det Eva! =D
 I morgon ska jag och Sara jag plugga och skriva vår hemtenta som ska vara inlämnad på fredag, dess utom måste jag göra klart min oponering som jag har på Torsdag! Jisses... 
 Nu ska jag nana sängen... Natti!
       
                                                         Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Jessi

SVar: Tack söta du, det värmer!

Kram

2008-06-25 @ 11:22:28
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0