Champions League!

image18


Igår kollade vi på Champions League på kanal 6. Jag är inte mycket till en fotbollsfan, med tanke på att jag är uppvuxen í en familj, med en pappa som spelat fotboll i hela sitt liv och till och med varit tränare så kan jag medge  att jag avskyr fotboll. Vet inte vad som påverkade mig igår men jag blev väldigt nervös och hoppades på att Manchester United skulle vinna. Det var en rejäl fight mellan Natasha, Magda och mig! Magda hejade på Chelsea medans Natasha och jag hejade på Manu United. Tack Magda för en god match... Synd bara att vi inte satsa pengar...                           

(Bilden är tagen från: http://www.aftonbladet.se/)


                                                     Tudillu!!

Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

jävla united :(

2008-05-22 @ 16:58:13
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Postat av: jAYY

Klart United vinner, tvekade aldrig =) Uniiited we stand!

2008-05-22 @ 17:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0