Mamma med Elena Paparizou

Helu!
Allt bra med er? Här är allt som det varit ett tag nu. Hade lite besök här tidigare idag och då blev det movie time! White chicks in da town! hehe... Den var lite rolig faktiskt... kanske inte värdsbäst men helt ok!
Förresten! Fick några bilder av mamma idag från den dagen Elena Paparizou var nere på rhodos och uppträdde Look:




Erkänn min mamma är finare än 25 år yngre Elena Paparizou? Fasst hon är väl helt ok med =p

I morgon skaa jag till biblioteket och sedan har jag en spektakulär lektion som kommer vara ett par timmar! Sensationellt och väldigt givande dag i morgon, vilket jag ser fram emot...

Goodnight people sleep tight!

Kommentarer
Postat av: jAYY

Ajajaj.. Din mor är ursnygg

2008-10-07 @ 00:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0