Wieners & Sex and the city

Hello!
Vad har ni för er på en Lördagkväll som den här?
Själv sitter jag i min säng med Sofia, Magda, en chips skål och dipp! Vi kollar på "sex and the city"! =D Innan kollade jag och Magda på "Wieners" en helt reco film. Slår ju inte "Sex and the city".
Idag har jag varit på Biltema med Magda för att hämta hennes cykel som hon fick genom sin försäkring pga att hennes gamla blev stulen för några veckor sedan.
Vi kunde inte montera ihop cykeln sjäälva (förutom sadeln som jag lyckades klämma fast), så vi fick hjälp av två händiga killar!. Haha.. Tack ska ni ha!
Nu står cykelsaken i min stora lägenhet...  Förresten så monterades cykeln i min korridor...









Där står den!


Nu blir det mer "Sex and the city" !!

Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0