21:09 på en fredag kväll

Sitter hemma och känner mig riktigt duktig nu! Har städat ordentligt idag! Både damsugit, tvättat, diskat, dammat, bytt lakan och pluggat. Ja.. vill man så kan man antar jag! eller ja.. måste man så gör man väl det =P. Lucktar feshy freshy här nu! från det ena till det andra, men jag vill verkligen se Mamma Mia filmen! nej jag har inte sett den än! Jag vet! korkat! har hört så många olycka tycken om den filmen! Vissa tycker dne är bra medans andra tycker den suger.. Värt att se i alla fall och bilda sig en egen uppfattning...



Förresten jag har ätit sjukt mycket idag! Det blev både korv, godis, Kina mat, och kött med potatis som Natasha var så gullig och lagade!  Måste hålla igen nu, för vintern närmar sig =/ Ubs... UUUSCH! Måste shoppa vinterkläder snart ju! VIll inte! Bilden jag la upp är ju så somrig!

Nä nu ska jag in i duschen! Ha en fin kväll!

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0