?

Ligger i sängen och undrar va fasiken jag egentligen håller på med! Varför skriver jag blogg för!? Jag vet att jag började för en anledning och fortsatte skriva för en annan och kan säga att det känns så onödigt egentligen. Vem bryr sig om vad jag gör på mina tråkiga dagar? Jag skulle kunna göra annat än att sitta här och skriva! Finns annat jag borde lägga mer tid på och bry mig mer om. Men det finns en anledning till att jag skriver blogg... Den anledningen känner jag inte till utan jag bara gör det och ser om det leder till något, vem vet? Kanske leder till en återvändsgränd?
You never know.

Förresten just nu är jag bara förbannad det är antagligen därför jag skriver detta. Kommer inte skriva om varför jag är arg för det spelar ingen roll utan det räcker med att jag bara är förbannad och tycker att vissa saker är orättvisa. Vill bara ställa mig någonstanns högt till exempel ett berg eller en hög klippa och skrika rakt ut i mörkret i ingenstanns.
Har ni känt så ngn gång? Det är det jag vill göra när jag är förbannad över ngt. Det händer inte ofta att jag blir arg men när jag väl är det så är det bäst att inte prata med mig. Kontroll är A och O.

Pratar med min kompis Irini nu på msn och när vi pratat klart ska jag försöka sova... I morgon ska jag ta mig en springtur för att ränsa skallen vilket verkligen behövs just nu. Kanske få ur lite agritioner också.

Hoppas ni sover gott nu i alla fall. Kram på er...

Kommentarer
Postat av: ahmed

jag förstår dejdå.. men jag vill säga bara en sak till dej.. du måste inte tänker på nåt tråkigt eller nåt gör dej arg,, du e söt å allt.. du kan kollar på mej jag 21 år å jag inte ledsen för har hänt me mej .. jag sitter e en rull stol , men jag inte ledsen eller nåt de gör mej inte de verkligen, jag tänker inte på de hellar. jag skiter alla , de bryr mej inte om jag sitter de eller nej,, så jag fortsätta å live å gör allt att man bli glad å lycligt,, hej ahmed från varberg

2008-09-02 @ 04:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0