Dag 2-3 pa Rhodos

Hej pa er!
Igar kvall var vi och at lite pa en Grekisk restaurang, eller
vad man kan kalla det och sedan gick vi ut en svang
for att lyssna pa live musik.
Har kommer bilder sedan igar!! Nagra ar fran i dag med! =)


Jag Alskar detta!


Pa kvallen igar gick vi till en bar dar dem spelade live musik!
Det var trevligt!


Dagens frulle pa kontoret!





Efter nagra forsok blev det enda ingen bra bild! Haha...
(Nar jag hamtat min lilla smart)



Det var lite trangt for mister Snoopy nar vi skulle
lamna lite saker vid huset...


Nu ska jag hjalpa mamma med att oversatta nagot men ska forsoka blogga en
till gang idag!

Soliga kramar fran mig!
E.




Kommentarer
Postat av: P

haha skön hund

2009-04-29 @ 00:10:00
Postat av: Ellie

Han 'r underbaaaaaar =D

2009-04-29 @ 14:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0