Män som hatar kvinnor

Män som hatar kvinnor.
En av de bästa Svenska filmerna -Enligt mig! Visst man
kunde klura ut flera sakeri filmen plus att den var en aning grotesk men jätte intressant!
Rekomenderar den verkligen!
Det blev lite spontant men vi skulle bara in tills tan för att Madamerna Tashi och Sofia skulle äta
Donken. Efter det skulle vi fika, men så stannade vi utanför "Bulls"
som verkade så lockande med dess servering...
Dock blev det inte det för en anledning.
Däremot gick vi förbi bion där jag höll täten in till biografen.
Det var ett spontant beslut eftersom ingen av oss har råd till sånt MEN,
det var värt det!


Jag, idag innnan bibblan

Ska ta mig ett glas varmt te nu för jag känner att min hals börjar värka...
Aj, aj... =(






Kommentarer
Postat av: jAYY

mera ruffs yoda.. blir sexigt

2009-04-02 @ 01:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0