Min Söndag!

Nu sitter man här och tar det lilla lugna framför tvn... Idag vaknade jag vid elva och körde upp till Gbg för att gå på Operan. Jag lykades vara på plats hela 20 minuter tidigare än planerat! Det ni! Wow! Jag var där med mormor, Palle och en vän till dem.
Vi såg en Pjäs som heter "Bohéme" Som faktiskt var bra, även om den blev lite för tung på slutet... Det är en väldskänd pjäs och därför förväntade jag mig ngt i hästeväg... Då brukar saker och ting bli till besvikelse... MEN! Pjäsen får 8 av 10 toaster! (Y)


              

              
            Först fick vi lite info om pjäsen

              
            Och sedan drog det igång! Fanns inte en plats ledig!

E.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0