Så seg!

Hej på er!
Kom hem för nån halvtimme sedan och nu så kollar jag på tv, jag har
varit i skolan och i san för att hitta en ny plattång! Vilken av alla 500
olika skall man välja?! Panik säger jag bara! Jag vägrar betala 900
spänn för en plattång! Från det ena till det andra förresten! Så hittade
jag en bild på facebook som jag blev taggad på.

Haha "out of my way"! Well, jag tar lite för mycke plats ibland ;P

Igår så köpte jag klisterlappar som man klistrar fast på kakelplattor. Jag
ska se om jag lyckas med dem nu, annars tar jag det vid något annat tillfälle!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoooooooootttttttt

2009-06-11 @ 18:08:56
Postat av: Jag

Hehe tacK =)

2009-06-11 @ 20:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0