Biblan

Tidigare satt jag på biblioteket och skrev följande:
"Sitter på biblioteket i skolan och njuter av att plugga! Är snart klar med en tenta och sedan är det dags att fortsätta med det andra rabetet jag ska göra klart med Nima. Så underbart va!? Jaja... Det är endå skänt att bli klar med allt, sagta men säkert!
Maggy sitter brevid mig och jag vet inte vad hon gör... Verkar som att hon läser en blogg... Haha.. PLUGGA! Ska också göra det nu..."

                             
  
Bloggen strulade så inlägget ville inte upp!!

Nu är jag hemma och har ätit god mat sen igår! Jag väntar på Nima nu för vi måste bli klara med arbetet innan Måndag! Btw igår kväll var jag iväg mitt i natten! Jag och Bina pratade lite på msn och hon lockade med att dra iväg till Eurostop för att köpa lite glass! Fult gjort av henne för det lockade verkligen!!! Haha...

                

                 
Det blev piggelin och Sandwichar halv två på natten! Tack Statoil för 24/7!

                                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: Aleks

Gott med glass :D

2009-03-11 @ 22:17:53
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0