=(


Följande sms rullade in på min inkorg tidigare idag:

"Omg mina vänner nu kommer smset jag har fasat för:
vi har fått den perfekta lägenheten tacj vare lite inside hjälp.
Nu e de klart! Flyttar till solna snart=)"

Grattis till lägenheten....
Jag är iaf väldigt glad för din/er skull Det vet ni!

Vi är fyra och snart är vi bara tre.. Eller ja två och en halv för den
 andra ska tydligen flytta utomlands 5 månader tidigare än planerat...

Det jag undvikit att prata om och fruktat det senaste året händer...
Tidigare än beräknat....


Love E.


Kommentarer
Postat av: Yushi

What?? Fattar nada ..

2009-10-09 @ 11:17:55
Postat av: Jag

Yushi: Sofia flyttar till Stockholm om 2 månader

2009-10-09 @ 13:05:32
Postat av: Yushi

Au :( nothing worse than losing someone you love to distance.. Trust me - I know:/, Men ah thats life..

2009-10-10 @ 03:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0