Coola brillor

Heluuu!
Hm.. vad har jag gjort idag? Jo.. Absolut ingenting alls! Det är vad jag har gjort idag! Jag vaknade vid 11 tiden och efter det har jag bara kollat på tv, hämtat en kompis från hamnen och kört hem Eva som hade varit på "water park" hela dagen. Hon har bränt sig.. Aoutch... Jag gör mig i ådning nu för jag ska till Gamla stan och träffa några kompisar en stund och sedan ska jag hem och kolla på film hade jag tänkt..
Jag har länge velat köpa dem här Rayban Solglasögonen som jag gillar, kolla in dem! :


Me like!

Vet inte varför jag gillar dem för dem är lite töntiga men med en viss charm! Nej mina barn, nu ska jag fortsätta med lite smink och kila vidare! Ha en underbar kväll vad ni än hittar på!

                                  Tudillu!




Kommentarer
Postat av: Anonym

på tal om den KÄNDA mun-posen hahaha

2008-08-11 @ 23:28:22
Postat av: Jag

Me Like!

2008-08-12 @ 00:25:31
Postat av: Ilona

Schyssta brillor;) Du är superfin!

2008-08-14 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0