Förbannad

Godmorgon!
Nu är jag förbannad! Det jag nämnde i går om hänsyn och respekt kom jag till mötes idag igen!  I morse kom jag från pappas beachparty där jag hade jobba och bara efter att ha sovit i en timme skulle jag köra pappas sekreterare till båten för att hon hade ett jobb på en annan ö. Hon kom tyvärr inte iväg pga förskyldning. Efter det skulle jag hämta en annan tjej som skulle iväg med planet. Hon kommer inte iväg på grund av olika skäl. Detta gör mig så irriterad och frustrerad så jag tror att respekt inte finns i folks hjärnor! Jag brukar vara den som ställer upp men vissa människor är verkligen så jäkla otacksamma!!
 Måste göra nåra småjobb nu och coola ner lite.
                 
                                       Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0