HejSvej!

Hello!
Nu ha rjag kommit hem från nollningen och ska göra mig i ådning för att åka/cykla in till stan om några minuter för att shoppa lite! Jag va lite sugen på espresso house tidigare idag för att ta mig en kopp te men det blir rnbart shoppande för min del. Har några få saker jag planerat att köpa men får se vad det blir.
Ska kanske lägga upp en video senare på lite spex som nollerna gjorde idag, men jag får se hur bra den blir när jag fört över den på datorn.
Ha en bra eftermiddag!
                                                                    

Kommentarer
Postat av: natasha

vi måste gå o dricka chai-latte när jag kommer ;)

2008-08-28 @ 21:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0