Hello There!

Hejsan!
Nu har jag vaknat ätit frukost dushat och ska börja städa! Idag kommer min kära moder från Sverige där hon varit dem senaste 2 veckorna. Hennes barndomskompis skulle gifta sig, så mamma ville ju självklart vara med på den stora dagen. Under dem två veckorna har väl inte lägenheten varit i dess bästa skick precis hehe.. så idag gäller det att städa ordentligt! Eva tar dem lite änklare sakerna medans jag ska både tvätta, stryka, dammsuga, plocka mm.. Segt men måste göras!
I kväll ska jag försöka gå på "Goran Bregovich" konsärten som börjar halv tio... Mamma landar kvart i nio och jag ska iväg och hämta henne, får se hur det blir..
Måste städa!

                                                          Tudillu!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0