Klockan 03:45

Jag ligger och kollar på en film kallad "the secret" som en speciell person rekomenderat! Den verkar faktiskt bra och ser fram emot att se klart den för att få reda på mer om bla attraktionslagen. Efter den ska jag försöka somna! Tänkte lägga upp lite bilder fårn nollningen som pågått nu dessa dagarna!


Våra nollor pimpar upp vår vagn! =D


Några av våra nollor =D


Vår Kulturkung =D


Vår stab med två mammor!


Ett annat program som spexar för oss =D

Jag kan faktisk säga vad jag har sysslat med under dem här dagarna för i morgon ska jag avslöjas. Jag har varit fusknolla under 2 dagar och i morgon, under min tredje dag kommer jag avslöjas.
Att vara fusknolla innebär att man som 2a (man kallas så då man gått ett år på högskolan) ställer upp på att vara med och agera som en nolla bland nollorna. Man gör detta för att se så att gruppen funkar bra, se till så att ingen nolla hamnar utanför och dessutom kolla så att inget skumt sker mellan nollorna.
Jag hoppas verkligen inte jag kommer göra någon ledsen i morgon... Vi kommer vara på Östra stranden och göra aktiviteter. Jag har varit den som saboterat för nollorna hela tiden (jag har lyckats med det även om jag inte försökte överhuvudtaget hehe...) och i morgon kommer jag och straffmästaren ryka ihop för att jag varit slarvig! Därmed skriker jag till henne att jag inte tänker vara med mer och drar där ifrån. Jag kommer bara gå en bit därifrån och komma tillbaka med min overall och berätta för alla hur det ligger till!
jag är inte nervös men lite spänd kommer jag allt bli!

Nog talat om det, vill lägga upp en bild på mitt favorit armband som jag köpte i somras! Jag hade ett sådant för 3 år sedan men efter att jag slarvat bort det så hittade jag inte ngt liknande i ngn affär föränn i sommras!




Nu ska jag kolla vidare på "The secret"! Nighty nighty!

                                                Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe okej!

2008-08-23 @ 10:29:24
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Angelica

sv: nja inte riktigt fast kanske lite ändå haha;D



vad kul med nollning:P vi hade porrdans när vi började ,usch så pinsamt haha

2008-08-23 @ 10:35:06
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: anna

haha fusknolla, kul ide :P

2008-08-23 @ 10:36:58
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: jo vi är rätt roliga faktist :D

2008-08-23 @ 11:02:29
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: Roxanna

haha vad kul! :D ja gör det, det lät om en bra idé tycker jag ;D

2008-08-23 @ 11:06:39
URL: http://roxiee.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej!



Tack för kommentaren, hade du fortsatt att läsa tidigare inlägg hade du förstått att det inte alls har med min självkänsla att göra utan det att jag gått snart 2 veckor över tiden i min graviditet =)



Men det var verkligen rörande att Du, någon jag inte alls vet vem det är brydde dig så pass mycket att du ville stötta genom en kommentar...



Jag hoppas det finns fler av dig till de som verkligen behöver det..!



Själv så vet jag ju att mitt lidande snart är över och jag får ha min bebis i famnen istället för ihop knölad i magen =)

2008-08-23 @ 19:00:26
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0