Lugg it is!

Magda har fortfarand einte kommit så jag antar att hon dröjer ett bra tag till. Själv sitte rjag hemma och lyssnar på Sara Barelles låt "Love song" och funderar seriöst på om jag ska klippa lugg. Vilket jag alltid velat göra sedan jag var tio och kämpade för att få bort den barn-lugg jag då hade, tack vare min kära moder =D.
 Page och lugg är två saker jag inte kommer kunna glömma, men samt inte våga göra.
Tog lite bilder på mig själv för att se om jag skulle passa i lugg...











 Do noooo maby baby!

                                                Tudillu!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: alla tycker att jag ska göra det men jag vill inte :p haha

2008-08-20 @ 19:49:57
URL: http://amirakrouti.blogg.se/
Postat av: R

Boniiiiiiiita

2008-08-23 @ 05:28:37
Postat av: Malin

du såg ut att passa bra i lugg, chansa lite :)

2008-08-24 @ 12:21:29
URL: http://sockersugen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0