Människor



Har jobbat hela dagen och är faktiskt trött på det nu... Vaknade vid 11:30 av att pappa tjatade på om ngt som jag inte lyssnade på och efter det har jag varit igång hela dagen.. Vi hade bland annat Amstel Pulse på en beachbar och jag var tvungen att räkna cd och hjälpa till endel även om det inte var jag som var supervisor idag...
Sitter hemma nu och har dushat! Väntar på att Alexandra ska komma ut ur dushen så vi kan åka in till Gamla stan för att hon ska träffa sin kille.
Måste bara yttra mig om en sak som verkligen går mig på nerverna. Viaa människor har verkligen inte det vi kallar för tacksamhet utan dem bara förväntar sig att saker ska hända öven om man inte är tvungen. Som människa borde man tänka om och visa hänsyn och respekt som är en väldig viktig del i en relation. Finns inte det så finns det även ingan band mellan oss.
Ja ja, nog tjatat om det =P
Nu ska jag gör mig i ådning så ni får ha en fin söndags kväll för det ska jag ha!

                                                           Tudillu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0